ЗАВДАННЯ НА НОВИЙ 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

З метою підвищення якості виховання і освіти у закладі дошкільної освіти, реалізації стратегії розвитку закладу колектив вважає своєю головною методичною метою: спрямовувати освітній процес на досягнення соціально-значущих результатів - набуттю життєвої компетентності, розвитку базових якостей особистості в різних видах діяльності, працювати над освітнім процесом в умовах закладу як  цілісним процесом взаємодії дорослих і дітей який розвивається в часі, носить особистісно-орієнтований характер.

               Організація освітнього процесу в ЗДО у 2023/2024 навчальному році буде здійснюватися відповідно до власної концепції за пріоритетними напрямками:  художньо – естетичний розвиток дітей дошкільного віку, соціально-моральний розвиток особистості та буде спрямована на реалізацію таких завдань:

Пріоритетні завдання на 2023– 2024 навчальний рік:

 

 1. Продовжити роботу над підвищенням мотивації педагогів  до формування успішної соціалізації дитини, розвитку в неї соціальних потреб, формування соціальних вмінь та навичок.

2. Розвивати основи патріотичної свідомості дошкільників з високими морально – духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками  національно - патріотичного виховання.  

3. Спрямувати роботу ЗДО на зміцнення, збереження фізичного та психічного здоров'я дітей раннього та дошкільного віку, шляхом виховання навичок здорового способу життя та ціннісного ставлення до власного здоров'я.

4. Розвивати творчі здібності дітей дошкільного віку за допомогою нетрадиційних технік малювання.

 

5. Націлити діяльність педагогів на формування у дітей моделі поведінки та звички, що відповідають сталому розвитку в системі екологічного виховання. Сприяти набуттю дитиною первинних компетенцій ресурсозбереження та ресурсозберігаючої поведінки.

Нормативно - методичне забезпечення дошкільної освіти

Освітній процес у Новопокровському ЗДО (ясла-садок) керується нормативними  документами:

Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»;

Базовим компонентом дошкільної освіти (нова редакція);

Положенням про дошкільний навчальний заклад (затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2003 № 305);

Постанова Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 р. № 86 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. № 305

Постанова  Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»;

Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234 «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» та наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2015 № 446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності»;

Лист МОН від 18.09.2014 № 1/9-473 «Щодо вирішення окремих питань діяльності керівників гуртків дошкільних навчальних закладів»,

Наказ МОН № 446 від 20.04.15 року «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності» ;

Листи МОН від 02.09.2016 № 1/9-454 «Щодо організації роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах»,

від 02.09.2016 № 1/9-456 «Організація фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах»,

від 20.10.2016 № 1/9-561 «Щодо організації роботи дошкільних навчальних закладів по ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами»,

від 25.07.2016 № 1/9-396 «Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах»,

від 11.10.2017 № 1/9-546 «Щодо організації взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців»,

від 19.04.2018 № 1/9-249 «Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти», від 07.07.2021 року Лист МОН № 1/9-344 «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік»,

від 26.06.2019 № 1/9-409 «Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019/2020 н. р»,

від 14.02.2019 № 1/11-1491 «Щодо організації роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти»;

від 09.12.2019 № 1/9-750 «Щодо освітніх програм у закладах дошкільної освіти», від 12.12.2019 № 1/9-765 «Щодо організації медико-педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в закладах дошкільної освіти»,

Постанова МОЗ «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID19)» від 22.09.2020№55,

Наказ Державної служби якості освіти України від 30 листопада 2020 р. № 01-11/71 «Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти»,

Лист МОН № 1/9-148 від 16.03.21 року «Щодо методичних рекомендацій до оновленого Базового компонента дошкільної освіти»,

 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 н. р».Лист МОН № 1/12702-23 від 24.08.23 року,

Лист МОН № 1/12492-23 від 21.08.23 року «Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у системі освіти в 2023/2024 навчальному році»,

 «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році»

Лист МОН № 1/12490-23 від 21.08.23 року

Лист МОН від 15.06.2022 № 1/6435-22 «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами» надано роз’яснення про зазначені вище зміни, з урахуванням яких має здійснюватися організація освіти дітей з ООП у новому навчальному році.         

Питання організаційних аспектів діяльності ЗДО в умовах воєнного стану регулюються Законом України № 2136-IX від 15.03.2022 «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», а також зазначені в листах Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) від 02.04.2022 №1/3845-22 «Про рекомендації для працівників ЗДО на період дії воєнного стану в Україні»,

від 17.03.2022 № 1/3475-22 «Про зарахування до ЗДО дітей із числа внутрішньо переміщених осіб»,

від 22.06.2022 № 1/6887-22 «Щодо збереження мережі закладів дошкільної освіти та захисту прав їх працівників».

Про забезпечення якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за результатами дослідження ECERS-3Лист МОН № 1/11743 від 06.10.22 року
Про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у період воєнного стану в Україні
Лист МОН № 1/12392-22 від 21.10.22 року

Щодо відрахування дітей із закладів дошкільної освіти в умовах війни Лист МОН № 1/12502-22 від 24.10.22 року

Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти»Наказ МОН № 1067 від 29.11.2022 року

Про методичні рекомендації щодо впровадження професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти»Лист МОН № 1/15511-22 від 20.12.22 року.  

 

Каталог детсадов Украины

Детский сад

Новопокровка