Максименко Людмила Анатоліівна, вихователь

Конспект інтегрованого заняття  для дітей середнього дошкільного віку (екологічне виховання+мовленнєвий розвиток)

 

Тема: «Пошук лісової книги»

 

Мета. Продовжувати знайомити дітей із загадковим світом природи –  лісом. Закріпити знання про різноманіття птахів, їх класифікацію (перелітні, зимуючі), виявити вміння складати описову розповідь, спираючись на попередній досвід дітей. Ознайомити з проблемою забруднення навколишнього середовища. Підвести до розуміння необхідності охорони довкілля. Розширити лексичний запас дітей назвами птахів, тварин, властивостей води. Активізувати словник прикметниками, дієсловами, складним словом (листопад), словами – назвами дій, синонімами. Вправляти в утворенні пестливих форм іменників. Стимулювати до вживання повних речень. Удосконалювати вимову всіх засвоєних звуків. Розвивати вміння логічно мислити, робити елементарні висновки, застосовувати розмірковування. Виховувати дбайливе ставлення до природи.

 

Матеріал і обладнання.

 

Ілюстрації птахів, макети дерев, дитячий басейн з водою, сачки, стрічки блакитні, іграшки диких тварин, хатинка, сова іграшкова, листочки різнокольорові, сонечко і хмаринки, склянки для води, макет книги, магнітофон.

 

Хід заняття

 

Вихователь.

 

Малята, ви добре спали?

 

Рано прокинулися?

 

Один одному усміхніться,

 

Тепер до мене поверніться

 

І мені теж посміхніться.

 

Подивіться, і в нас гостей багато,

 

Треба всіх їх привітати!

 

Діти.

 

Добрий день вам, добрі люди,

 

Хай вам щастя — доля буде!

 

Не на день і не на рік,

 

А на довгий-довгий вік!

 

Вихователь.  Ось і  ще одна  гостя незвичайна до нас завітала.

 

Сова. Добрий день, любі діти, я –  Мудра Сова. Я дуже люблю свій ліс, його мешканців, тому вирішила написати про нього «Лісову книгу» і подарувати її вам. Вона велика, гарна і повчальна.

 

Вихователь. Дякую тобі, Сово! Діти, вам цікаво почитати книгу? (Розгортає книгу, а там немає сторінок).

 

Сово, але ж тут немає сторінок!

 

Сова.   Ой,   лишенько!   Напевно   я летіла і розгубила сторінки  по лісу. Малята,  допоможіть знайти  сторінки книги.

 

Вихователь. Діти, допоможемо? Вирушаймо на пошуки сторінок. Мандрувати будемо лісом. А яких правил потрібно дотримуватись у лісі, на природі? (Не можна ламати гілки дерев та кущів; не можна смітити в лісі, розкидати непотрібні предмети тощо).

 

Вирушаймо!

 

Ось вузька доріжка,

 

У нас веселі ніжки.

 

На вузьку доріжку

 

Ступають наші ніжки.

 

 

Ось ми потрапили на галявину. Погляньте, скільки птахів на ній зібралося. Спробуємо пригадати, як вони називаються. (Називають птахів).

 

Вихователь. Чи всіх цих птахів ми побачимо взимку? (Одні відлітають у вирій, інші залишаються зимувати в нас).

 

Як називають птахів, які відлітають?

 

А тих, що залишаються зимувати?

 

 

Малята, вітерець-пустунець зачаклував пташок: вони вже не знають, кому летіти у вирій, а кому залишатися.

 

А чому пташки летять у вирій?

 

(Міркування дітей).

 

Допоможемо пташкам, можливо і вони стануть нам у пригоді.

 

Пропоную вам уявити себе пташкою, і розповісти про себе від ЇЇ імені, яка ви пташка.

 

Ой, були у нас малята –

 

тепер стали пташенята,

 

Весело літають,

 

крильцями махають.

 

Д/гра «Я –  пташка»

 

Зимуючі пташки, летіть до дерева без листочків, а перелітні – до дерева з листочками.

 

Ой, були ви пташенята –  тепер стали знов малята.

 

Вихователь. Діти, а як ми піклуємось про пташок? А чому   люди   піклуються   про пташок? (Приносять користь, поїдають комашок)

 

Так, погляньте на них, які вони гарні. Яке різнобарв’я фарб на їхньому пір’ячку. А яку ж втіху вони приносять людям, тваринам своїм співом? Прислухайтесь, чи почули ви  вдячний спів наших пташок?

 

Пташки так зраділи вашій допомозі, що подарували першу сторінку, яка так і називається «Пташки — окраса нашої природи». (Вставляють сторінку).

 

Ніженьки крокують,

 

Дітвора рахує:

 

Раз-два, раз-два,

 

Ось джерельце нас чека.

 

Діти, подивіться –  джерельце. Але що з ним трапилось, чому воно, не дзюрчить? (Воно брудне, там плаває сміття).

 

А чому  ж  не   можна  кидати   в джерельце сміття?

 

Д/вправа «Вода яка?»

 

(Набрати в склянку води).

 

Вихователь. А хто знає, як можна допомогти джерельцю? (виловити сміття)

 

А чим   можна  виловити  сміття.? (Сачком)

 

Подивіться уважно, що плаває на поверхні води? Як ви гадаєте, чому ці предмети плавають на поверхні води? (вони  легкі)

 

Так, вони легкі і тому не потонуть. А чи є речі, які потонули?

 

А  чому   вони   потонули?   (вони важкі)

 

Де плавають …? (На воді)

 

Де знаходяться …? (Під водою)

 

А чим   краще   їх   дістати?   Ось зараз    і    допоможемо    джерельцю, розчистимо    його.     (Діти    сачками виймають бруд).

 

Діти, ми дістали з джерельця все сміття, а чи стала водичка чистою, зараз перевіримо. (Набрати в склянку води).

 

Яка вода в склянці?

 

Малята, а що ж це за звуки? Це наше джерельце задзюрчало, зраділо нашій допомозі, чистій водичці. Воно пропонує вам погратися з його струмочками.

 

(Вправи зі стрічками).

 

Вихователь.   В  знак   подяки  джерельце  подарувало другу сторінку з нашої книги «Вода –  водиця, вода – чарівниця».

 

Мандруємо далі.

 

Дружно весело ми йшли, Ось і хатку віднайшли.

 

Хтось на нас тут вже чекає І в віконце виглядає.

 

Діти,   звірята   знайшли   сторінку   з «Лісової книги», вона їм так сподобалась,  що  вони  вирішили її залишити собі.

 

Як можна звернутися до звірят, щ вони віддали нам   сторінку?(Лагідно)

 

Вовк — вовчик, вовчичок,вовченятко.

 

Дайте, будь ласка, сторінку.

 

Будьте       ласкаві, віддайте сторінку.

 

Подаруйте, будь ласка…

 

Віддайте, будь ласка…

 

(лисиця, заєць, ведмідь)

 

(Кожну   тварину   взяти   в  руки, погладити).

 

Як одним словом назвати мешканців хатинки, лісу? (Дикі тварини)

 

А яка вам подобається тварина, чому? (Відповіді дітей).

 

Діти, а хто з цих тварин хижий звір? А чому?

 

А де  ми  ще  можемо  побачити хижих тварин?

 

А як ми дбаємо про тварин? (Не можна тварин вбивати, не можна палити сірники в лісі)

 

Звірятам сподобались ваші слова, тому вони віддали сторінку «Лісові звірі».

 

Вирушаємо на пошуки далі:

 

Раз-два, раз-два,

 

Це крокує дітвора.

 

На галявинку прийшли,

 

Та нікого не знайшли.

 

 

Малята, прислухайтесь, будь ласка. Ви чули шелестіння?

 

Як ви   вважаєте,  що  це  шелестить? (Листочки падають з дерев)

 

А як називають явище, коли листочки падають з дерев? (Листопад)

 

В яку пору року відбувається листопад?

 

Діти, погляньте уважно, перед тим, як відірватися від гілочки і впасти на землю, усі листочки змінили колір.

 

У які кольори осінь-чарівниця пофарбувала листочки?   (Називають кольори)

 

Осінні листочки відриваються від гілочки і летять плавно, повільно кружляючи, немов танцюють дивовижний танок.

 

Уявімо себе листочками. Як падають листочки? (Відповіді дітей під кружляння).

 

Погляньте на   галявину,   діти,   і скажіть,   що   утворюють   під   ногами листочки?     (килим з осіннього листя)

 

Давайте пройдемось по цьому килимі.

 

Які звуки   ми   чуємо?   (листя шелестить під ногами)

 

А чому    листочки    шелестять? (Вони сухі і тому шелестять)

 

 

Листопад – це не тільки пора, коли люди милуються листям, але й час, коли це листя потрібно прибрати. Іноді опале листя люди спалюють. Як ви гадаєте, можна опале листя спалювати? Чому? (Забруднюється повітря, а дихати цим повітрям шкідливо)

 

Всюди, всюди, діти, нині

 

Жовте листячко осіннє.

 

Із дерев воно злетіло.

 

Зараз ми, мої малята,

 

З вами будемо гуляти:

 

По листочках пройдемо –

 

З них букети зберемо.

 

А  навіщо  ми  збираємо  осінній букет?

 

Ой, а листочки не прості, ці ж листочки чарівні. На них написано початок прислів’я про природу та її мешканців. Спробуємо закінчити прислів’я.

 

Д/гра «Закінчи прислів’я»

 

Вихователь. Аж ось під листочками і остання сторінка знайшлася, яка називається     «Бережіть     природу, діти!». Всі сторінки ми знайшли, час вирушати в садочок.

 

Раз-два, раз-два,

 

Нам в садочок вже пора.

 

Ось, Мудра Совонько, ми знайшли всі сторінки твоєї книги. Дуже дякуємо тобі за неї. Діти, як на вашу думку, про що книга вам буде нагадувати? Чого вона вас буде вчити?

 

Сова. Молодці, малята! Ви все правильно зрозуміли. А чи важко вам було мандрувати лісом, виконувати різні лісові завдання, шукаючи сторінки? Чи сподобалась вам мандрівка?

 

Вихователь. А це ми дізнаємось за допомогою сонечка та хмаринки. Я ще раз вийму сторінки з книги, а ви покладете   сонечко   на   ту   сторінку, пошук якої вам найбільше сподобався. А хмаринку на ту сторінку, де важко було виконувати завдання. (Міркування дітей).

 

Сова. Молодці, діти! Залишаю в подарунок вам «Лісову книгу», вивчайте її та піклуйтесь про природу і ЇЇ мешканців. До побачення!

 

Вихователь. Діти, як на вашу думку, де краще в групі зберігати «Лісову книгу»? (Куточок книги, природи)

 

Пам’ятайте, що ми маємо дбати про природу, адже ми її частка. І природа так само відповідатиме нам добром. Із книгою слід поводитися бережно, тому що «книга вчить, як на світі жить», тлумачить народна мудрість.

 

Прислів’я екологічного змісту

 

Усі тварини важливі – усі тварини потрібні.

 

Піклуйся про пташок –  тоді  не буде комашок.

 

Не брудни криниці,   бо  схочеш напитись водиці.

 

Бережіть ліси – джерело добра й краси.

 

Із маленького джерельця велика річка починається.

 

Людина – частина природи.

 

Бережіть природу – це наш дім.

 

Усе живе на Землі – то рідня!

 

Ворог природи той,   хто  ліс  не береже.

 

Багато лісу –  не   губи,   мало лісу – посади.

 

 

Древаль Олена Миколаївна, вихователь

Інтегроване заняття в старшій групі.

 

Тема: «Совочка - сова»

Мета:

 Розширити уявлення дітей про лісового  птаха-сову,  про особливості зовнішнього вигляду, образ життя. Вчити  використовувати уміння і навички роботи з ножицями для створення креативної композиції. Розвивати образне мислення. Виховувати охайність, посидючість.
Завдання:
1. Вдосконалювати вміння дітей створювати композицію з окремих деталей
2. Закріплювати вміння відрізати частину від ватного диска по прямій і округлої лінії на око і по розмітці, робити невеликі надрізи і вирізи.
3. Закріплювати прийоми наклеювання волокнистих матеріалів на фон аплікації.
Матеріал: щільний картон фіолетового (синього) кольору, розмір ,1/2 А4; ватні диски (3шт.); кольоровий папір; ножиці; простий олівець; клей ПВА; кисть; клейонка; ганчірочка для видалення зайвого клею; ілюстрація із зображенням сови
Попередня робота: читання книги Р. Снєгірьова «Про птахів».


Хід заняття:

1. Організаційна частина.
Педагог пропонує дітям відгадати загадку про лісового птаха:
Всю ніч літає
Мишей видобуває
А стане ясно
Летить в дупло
Діти.
Сова

Вихователь:

 Вірно. Про сову складено чимало казок, віршів, пісеньок.
 Вихователь показує дітям ілюстрації із зображенням сови.
Вихователь:У сови - велика голова, якою вона може крутити на всі боки, майже немає шиї, вірніше, її не видно з-за пишного строкатого оперення, яке рятує сову від зимових холодів. Закруглені крила і широкий короткий хвіст допомагають їй безшумно літати. Сова - хижак, який полює тільки вночі. Природа нагородила цю птицю однією особливістю: очі сови не люблять яскравого денного світла, і, якщо її витягнути з гнізда днем, вона буде безпорадна, так як на світлі її великі очі практично не бачать. Тож удень вона спить і не вилазить із свого дупла, а в нічний час вона чудово бачить у темряві.

 


«Вночі безшумно сова пролітає над нічний поляною. Метнутися миша, зашарудить листям, сова зловить її і знову повернеться в дупло».
Автор: Снєгірьов Р.
2. Практична частина
Вихователь пропонує зобразити цього дивного птаха і разом з дітьми обговорює з ілюстрації особливості зовнішнього вигляду сови: тулуб разом із головою овальної форми, великі круглі очі жовтого кольору з чорними зіницями, брови-щіточки над очима, трикутний дзьоб, закруглені крила, строкате оперення.
Етапи виконання роботи
1. Виконати фігуру сови.
- Відрізати невелику частину ватного диска по прямій лінії. Це голова сови.
- У другого диска зрізати дві округлих вузьких смужок по розмітці. Коло перетвориться в овал. Це тулуб сови.
Третє коло розрізати на два півкола. Це крила сови.
2. Зробити невеликі надрізи на деталях голови і крил сови і невеликі вирізи з боків тулуба.
3. Наклеїти деталі голови, тулуб і крила на основу аплікації, наносячи клей на фон в місцях наклеювання голови сови.
4. Виконати брови сови, розрізавши на дві частини залишок ватного диска, що залишився після виконання голови сови.
- На кожній деталі брів сови зробити невеликі надрізи або вирізи.
- Наклеїти на голову сови деталі очей і дзьоба.
5. На голову сови наклеїти деталі очей дзьоба.
6. Вирізати з паперу гілку дерева, місяць і зірки.
7. Наклеїти на основу аплікації вирізані детал

 

Розминка для рук під час роботи
«Совушка-сова»
Совушка-сова,
Велика голова
Руки покласти на голову, похитати головою з боку в бік.
На суку сиділа,
Головою крутила,
Не прибираючи рук з голови, покрутити нею з боку в бік.
В траву свалилася,
Опустити руки на коліна.В яму провалилася Прибрати руки з колін і впустити їх « у яму» .

 

3. Заключна частина
В кінці заняття зробити виставку робіт дітей, і провести гру «Сова».
Один з дітей сова (одягає шапку - маску сови). Сова сидить на стільчику (на суку).
Діти звертаються до неї: «Совушка - сова, ти велика голова». А сова відповідає: « На суку сиджу дивлюся на всі боки, комарів, жуків ловлю Лечу....» Після цього «слова» починає ловити розбігаються дітей, кого спіймає, той стає «совою».

 

 

Смик Лідія Іванівна, вихователь

Конспект інтегрованого заняття в середній групі

 

з логіко – математичного розвитку.

 

 Тема: «П’ять ключів»

 

Програмовий зміст:

Розвиваюче завдання:

·         розвивати у дітей пізнавальний інтерес;

·         розвивати пізнавальні здібності (увагу, пам'ять, сприйняття, мову)

·         розвивати логічне мислення.

(продовжувати вчити відгадувати загадки описового характеру)   

·         продовжувати розвивати конструктивні навики (складати розрізні картинки);

Освітнє завдання:

·         закріпити  знання про частини доби;

·         закріпити вміння розрізняти і називати пори року;

·         закріпити знання про цифри від 1 до 5;

·          закріпити знання про геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник, чотирикутник); вміння орієнтуватися на аркуші паперу;

·         закріпити кольори  (рожевий, блакитний, фіолетовий, помаранчевий, світло-зелений);

·         закріпити вміння правильно вживати  узагальнюючі слова.

·         розширювати словник дітей за рахунок  іменників (звички, дупло, барліг, лігво, нора);  прикметників (колючий, кошлатий, незграбний, хитрий, пухнастий, голодний і ін.); дієслів (ховатися, полювати, тощо); використання усної  народної творчості, поезії, загадок.

·         поповнювати словник  прикметниками, що  означають ознаку предмета (гумовий, пластмасовий, скляна, паперова тощо);

Виховне завдання:

·         виховувати в дітей моральні якості особистості, емпатію, доброзичливість в спілкуванні з однолітками і дорослими.

  Демонстраційний матеріал:

Скринька, п'ять ключів різного кольору, невелика скляна баночка з прозорою водою, гімнастична лава (місток), блакитна тканина, надувний басейн (озеро), п'ять рибок різного кольору з цифрами від 1 до 5, картинки з зображенням диких тварин (вовк, заєць, білка, лисиця, ведмідь, їжак), магнітна дошка, телефон.

Роздатковий  матеріал:

Альбомні листи за кількістю дітей, набір геометричних фігур (коло - велике і мале, квадрат,  трикутник, прямокутник), розрізні картинки з казок.

Хід заняття.

Діти під музику заходять у групу.

Вихователь:

Давайте привітаємося. Ви знаєте, що є хороша прикмета всім з ранку дарувати привіти. Давайте і ми так зробимо. Сонцю червоному ...

Діти:

Привіт!

Вихователь:

Небу ясному ...

Діти:

Привіт!

Вихователь:

Люди дорослі і малюки ...

Діти:

Вам привіт від усієї душі!

Вихователь:

Кожен новий день треба починати гарним настроєм. А щоб настрій був хорошим і веселим, давайте встанемо в коло, візьмемося за руки, закриємо очі, і передамо один одному, ту іскорку тепла і любові, що живе в нашому серці. Відчуйте, як по нашим рукам, з долоньки в долоньку, переходить доброта.

Входить лікар Айболить. Діти стоять півколом.

Айболить: Діти, допоможіть мені, будь ласка.

Вихователь. А що сталося?

Айболить. Уявляєте, мені подзвонили з Африки і попросили, щоб я терміново приїхав. В Африці захворіли всі звірята. Я взяв чарівну воду і вже було зібрався в дорогу, але злі пірати відібрали у мене чарівну воду! Вони закрили її в скриню, а ключ жбурнули в глибоке озеро.

Вихователь. Як ми можемо допомогти? Що потрібно робити?

Айболить. Вам належить виконати п'ять завдань. За кожне правильно виконане завдання ви від рибки отримаєте ключ. Якщо наберете п'ять ключів, то зможете відкрити скриньку з чарівною водою.

Вихователь. Допоможемо, діти? Але спочатку  перевіримо, чи зможемо ми допомогти Айболиту.

Гра «Частини доби» (закінчи пропозицію)

Ось ранкове сонечко загляда в віконечко.

Що побачить сонечко вранці у садку?

(розповіді дітей)

Тепле денне сонечко загляда в віконечко.

Що побачить сонечко вдень у діточок?

 (розповіді дітей)

І вечірнє сонечко загляда в віконечко.

Що ж робили діточки ввечері в садку?

(розповіді дітей)

А чи може сонечко уночі в віконечко

Подивитись і сказати:

«Ой як любо діткам спати!»?

(відповіді дітей).

Вихователь. Скільки частин у доби? (4). Назвіть їх. А коли починається наша подорож, в який час доби?

А яка зараз пора року? (зима)

Загадка.

Стоїть дуб, а на нім четверо гілок, а на кожній гілці по три гнізда. Хто цей дуб? Хто ці гілки? Чому три гнізда? (рік, пори року, місяці).

 Вихователь. Молодці! Доктор Айболить, може , й ти хочеш щось запитати у  наших малят.

Гра «Яка пора року»

Тане сніжок, квітне лужок,

День прибуває, пташка співає.(весна)

Урожай на столі,

Жовте листя на дворі,

І пташки гуртуються,

В теплий край готуються. (осінь)

Сад дозріває, річка тече,

Над головою сонце пече. (літо)

Міцно заснули ліс і поля,

Білою ватою вкрита земля.(зима)

Айболить. Молодці! Я думаю ви впораєтеся і дістанете всі ключі. Я б і сам відправився з вами в дорогу, але мене ждуть інші хворі звірі.(Айболить йде)

Вихователь. Тоді вирушаємо в дорогу. Йдемо по містку до озера.

Подивіться, в озері плавають рибки. Щоб дізнатися, яке завдання перше, друге і т.д., нам потрібно рибок розташувати по порядку. (діти розкладають рибок з цифрами від 1 до 5).

Знайдіть рибку з цифрою 1.

- Молодці! Ось перша рибка і завдання 1.

Завдання 1.  Гра  з м'ячем. «Скажи одним словом» (узагальнення)

- Яблуко, груша, слива, лимон - ... (фрукти).

- Ліжко, тумбочка, стілець, шафа - ... (меблі).

- Собака, кішка, корова, коза - ... (домашні тварини).

- Тато, мама, бабуся, дідусь - ... (родичі - сім'я).

- Кубик, лялька, машина, м'ячик - ... (іграшки).

- Тапочки, босоніжки, чоботи, кросівки - ... (взуття).

- Шапка, куртка, сорочка - …(одяг)

- Бджола, бабка, муха, жук - ... (комахи).

- Літак, автобус, трамвай,поїзд  - ... ( транспорт).

- Морква,картопля, огірок, цибуля -…(овочі)

- Вовк, лисиця, заєць, ведмідь -…(дикі тварини)

- Машина «швидка допомога», «міліція», «пожежна»- …(спеціальний транспорт)

Гра «З чого зроблені предмети»

(вихователь демонструє предмети,діти називають).

- М'яч з гуми - ... гумовий.

- М'яч з пластмаси - ... пластмасовий.

- Склянка із скла ... скляна.

- Качка з гуми - ... гумова.

- Іграшка з хутра - ... хутряна.

- Виріб з паперу - ... паперовий.

- Цвях з заліза - ... залізний.

-  Сопілка  з дерева -…дерев’яна

Вихователь. Молодці! Ось від рибки перший ключик за правильні відповіді.

Знайдіть рибку з цифрою 2. Молодці.

Завдання 2. Гра «Що де знаходиться?»

Дітям пропонується розташувати на альбомному аркуші геометричні фігури.

Вихователь.

Посередині – великий круг.

В правому верхньому куту - квадрат.

В лівому нижньому кутку – маленький круг

В правому нижньому куту - трикутник.

В лівому верхньому куту - прямокутник.

Вихователь. Добре. Все правильно зробили? Рибка дає нам другий ключ. А де третя рибка? (Діти знаходять рибку з цифрою 3).

Завдання 3. Фізкультхвилинка

Вона пропонує нам просто відпочити.

Рибка дає нам третій ключ. А де четверта  рибка?

 (Діти знаходять рибку з цифрою 4).

Завдання 4. Гра «Описуємо тварину».

(Діти сидять півколом)

Вихователь. Якщо відгадаєте тварину, то її зображення з’явиться на дошці

- У цієї тварини влітку сіра шубка, а зимою біла. Він швидко бігає. Всіх у лісі боїться, ховається під кущем (заєць).

- Він маленький і колючий. Взимку спить. Влітку ловить жуків і черв'яків (їжак).

- Він великий, кошлатий, незграбний. Взимку спить у барлозі. Влітку ходить по лісі і шукає мед і малину (ведмідь).

- Вона руда і хитра. У неї пухнастий хвіст. Живе в норі. Ловить мишей і зайців (лисиця).

- Він сірий , злий і голодний. Ловить зайців і телят. Живе в лігві (вовк).

- Вона маленька, швидка, руда. По деревах скаче, живе в дуплі. Гризе шишки і горішки (білка).

Вихователь. Діти, а як називаються ці тварини? Правильно, дикі тварини. За вірні відповіді рибка дає нам четвертий ключ.

І подивимося останнє завдання. Залишилася одна рибка. Яка цифра? Правильно, 5.

Завдання 5. Розрізні картинки.

Діти збирають розрізні картинки і називають казку.

Вихователь. Молодці! Рибка дає нам ще один ключ.

 Отже, скільки у нас ключів? (П'ять).

Пора телефонувати лікарю Айболиту.

Дзвонять до лікаря. Заходить Айболить.

Айболить. У вас 5 ключів. Зараз вам потрібно підібрати ключ до скриньки, відкрити її і дістати чарівну воду.

Діти з вихователем підбирають ключ. Відкривають і дістають чарівну воду. (Вона прозора).

Вихователь. По-моєму, це звичайна вода.

Айболить. А ось і ні! Дивіться. (Айболить накриває банку тканиною, базікає,

виходить кольорова вода.) Справжня чарівна вода!

Дякую за допомогу! Швидше вирушаю в Африку лікувати звірів. А вам від мене сюрприз у скриньці, щоб ви не хворіли. Вихователь і діти знаходять у скриньці вітаміни.

Айболить. До побачення!

Вихователь і діти. Спасибі. До побачення!

 

 

 

 

 Головач

Марина Юріївна,

вихователь

Заняття надруковано в журналі

"Дошкільний навчальний заклад" №12, 2015 року